Chiudi annunziu

A principiu di questu annu, Samsung hà lanciatu u so primu TV QD-OLED, u S95B. Utiliza un pannellu QD-OLED fabricatu da Samsung Display, a divisione di visualizazione di u giant coreanu. Avà ci hè una nutizia in l'aria chì a cumpagnia hà intenzione di aumentà a produzzione di sti pannelli.

Sicondu l'infurmazioni di u situ web L'Elec Samsung Display hà decisu di pruduce pannelli QD-OLED nantu à a so prossima linea A5, chì deve fucalizza nantu à i monitori 27-inch. Si dice chì a cumpagnia cercherà ordini da diverse cumpagnie, cumpresa Apple, per i so futuri monitori high-end. In precedenza, Samsung Display hà furnitu i so pannelli QD-OLED à a serie di monitor di ghjocu Alienware di Dell.

U rapportu sustene ancu chì a cumpagnia vole usà un novu sistema di depositu per a so nova linea di produzzione, chì deve riduce i costi di produzzione generale. Tuttavia, solu u tempu dirà s'ellu serà daveru capace di vince l'ordine di Apple per u so prossimu monitor di punta. L'attuale monitor di punta di u giant di Cupertino utilizeghja un pannellu cù tecnulugia Mini-LED, è per rinunzià, un pannellu QD-OLED deve offre una luminosità ancu megliu mentre migliurà i culori è a longevità.

Ricurdativi chì u primu monitor Samsung per utilizà una pantalla QD-OLED hè l'Odyssey OLED G8. Hè statu introduttu à u principiu di sittembri.

Per esempiu, pudete cumprà monitori di ghjocu Samsung quì

U più lettu d'oghje

.