Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Cumprà u megliu scooter in u mondu hè avà veramente vale a pena. Mobil Emergency hà riduciutu significativamente u prezzu di i scooters elettrici Kaabo. Un interessu enormi è un stock limitatu à u principiu di l'annu significava chì tutte e unità dispunibuli sò state vendute durante pre-ordini. Tutti i scooters sò avà in stock, scontati, è i primi 10 di voi riceverete un codice di scontu "KaaboBF10", chì riducerà u prezzu di vendita da un altru 10%. I scooters Kaabo ùn sò mai stati più prezzu.

Un cumpagnu per a cità è a natura

Kaabo offre scooters elettrici di tutte e categurie, da quale ognunu pò sceglie. Allora tocca à voi s'è vo circate una eco-alternativa urbana o universale à una vittura o cercate un mudellu veramente putente per terreni sfida. Tutti i scooters pruposti anu una rota frontale è posteriore, sò fatti di materiali d'alta qualità è assai durable, alcuni anu una gamma di finu à 180 km è una capacità di carica finu à 180 kg. 

Kaabo_GT

U scooter più prezzu in offerta Kaabo Skywalker 8H hè un cumpagnu ideale per a cità, hà un mutore 500W, una gamma di sin'à 50 km è una vitezza massima di 25 km / h, hè ancu ligeru è compactu - pudete plegà è diplicà in 5 seconde. Pudete comodamente cunduce direttamente à u travagliu, a scola o avvicinassi à u metro cun ellu. Dopu avè inseritu u codice di scontu "KaaboBF10", hè più prezzu di CZK 6. Hè a terra media d'oru è à u stessu tempu u mudellu più vendutu è successore di u megliu scooter di l'annu passatu. Kaabo Mantis 10 Plus 2022, kterou aktuálně se slevovým kódem „KaaboBF10“ seženete o více jak 10 tisíc laciněji. Tento model pohání dva 1000W motory, dojedete s ním 70 km a vystoupáte až 30° kopec. Aktuální novinkou jsou modely Kaabo Mantis 10 Pro cù un quadru d'aluminiu rinfurzatu è una gamma di sin'à 90 km per carica, è  Kaabo Wolf Warrior X Pro+ avè dui mutori situati in i roti di fronte è posteriore cù una putenza di 2x1100 W è una gamma di sin'à 100 km. Stu bit pò cullà una muntagna cù un gradiente di 35 °.

Kaboo hà creatu u so mudellu più putente per i clienti veramente esigenti Kaabo Wolf King GT Pro 2022 cù dui mutori 2000W, una autonomia di sin'à 180 km, una vitezza di 100 km/h, freni idraulichi cù ABS, un quadru fattu d'aluminiu di l'aeronautica è una sospensjoni avanzata di fronte è posteriore. Cù u codice di scontu "KaaboBF10" pudete cumprà più di 30 mila più prezzu. 

1200_675_KAABO-Wolf-King-GT-Pro-1200x675x

Decine di millaie più prezzu è una garanzia premium

Vede tutti i mudelli offerti. Tutti i scooter Kaabo sò scontati è avà per i primi 10 primi clienti u codice di sconto "KaaboBF10", chì riducerà u prezzu promozionale da un altru 10%.

Scooters Kaabo à ottimi prezzi

Quandu cumprate un scooter KAABO, uttene una garanzia premium gratuitu, quandu in casu di cumplicazioni, i nostri servitori qualificati piglianu u scooter da voi è poi u riportanu riparatu. Una gamma sana di ricambi originali è accessori hè ancu dispunibule. 

U più lettu d'oghje

.