Chiudi annunziu

Samsung pò amparà lentamente chì ci hè più di grandi foto cà solu megapixels. Quandu Galaxy S22 Ultra avemu vistu una risoluzione di 40MPx per a so camera frontale, ma Samsung Galaxy A camera selfie S23 Ultra deve esse "solu" 12MPx. È ùn deve esse dannusu. 

Inizialmente, era speculatu chì solu i mudelli basi anu da ottene sta camera Galaxy S23 è S23 +, ma sicondu l'ultime informazioni, andarà ancu à u mudellu più equipatu di a serie. In u casu di i mudelli basi, questu seria un aghjurnamentu generale, perchè a so generazione più vechja in a sottumissione Galaxy L'S22 è S22+ utilizanu sensori 10MPx. Ma l'Ultra hà 40 MPx, chì puderia logicamente pare chì s'aggrava. Ma in a finale, puderia esse un cambiamentu pusitivu.

I mezi Galaxy S23 Ultra selfie cambiamentu di direzzione? 

In quantu à u numeru di MPx, Samsung hà pruvatu per un bellu pezzu per avè un dispositivu chì hà u più grande di elli. AT Galaxy U S22 Ultra hà una camera principale 108MP è una camera selfie 40MP. Questi sensori fatti da Samsung sò veramente capaci di pruduce ritratti estremamente detallati, ma ùn piglianu più e migliori ritratti trà i telefuni mobili, è ùn facenu micca assai cun fideltà di scena. Classifiche DXOMark in quantu à a valutazione generale, appartene à i telefoni cù menu MPx - u 7u postu appartene, per esempiu, à l'iPhone 13 Pro cù solu risoluzione 12MPx di e so camere, Galaxy U S22 Ultra hè finu à a 14a pusizione.

Megapixels ùn sò micca tuttu. Questu era è hè sempre u casu, indipendentemente da quantu creditu l'intelligenza artificiale è l'algoritmi di u fabricatore anu per u risultatu. Samsung generalmente rende e foto risultanti da i so telefoni un pocu più luminoso è più saturatu, chì pò certamente esse benefica in certi scenarii, ma di sicuru hè un fastidio in altri. Ma si Samsung u Galaxy U S23 Ultra hà cambiatu à una camera selfie di risoluzione più bassa, questu puderia indicà un cambiamentu imminente in a so direzzione. In u casu di picculi sensori, a ricerca di un numeru sempre più altu di megapixels ùn face micca u risultatu assai bonu.

Hè più veramente megliu? 

Di sicuru, l'estratégia di sopra hè tutale di casa cù a camera principale, chì Samsung in u casu di u mudellu Galaxy L'S23 Ultra aumenta a risoluzione da 108 à 200 MPx. Ma ci hè più spaziu per a camera posteriore, a cumpagnia pò fà più grande è ghjucà più cù l'impilamentu di pixel, chì hè limitatu da a camera frontale fisicamente chjuca. Nimu ùn vole avè una apertura grande cum'è a camera principale di grand-angle. In u casu di a camera selfie, Samsung sceglie piuttostu un cumprumissu, ma ùn vole micca cumprumissu à u principale.

Di sicuru, ùn avemu micca paura di Samsung sperimentà inutilmente. Hà abbastanza sperienza per sapè ciò chì face. Ùn simu dunque micca dissuasi da più o menu MPx, è credemu chì tutti dui avaranu i so benefici. Dopu tuttu, Samsung ci spiegherà certamente perchè face u modu in u so avvenimentu Unpacked, chì hè digià previstu per u 1 di ferraghju.

Samsung Galaxy Pudete cumprà u S22 Ultra quì

U più lettu d'oghje

.