Chiudi annunziu

In l'ultimi ghjorni, l'Internet hè literalmente inundatu di novi fughe in quantu à a prossima serie di punta di Samsung. No wonder, a linea Galaxy U S23 serà presentatu in solu duie settimane. Avà, u giant coreanu stessu hà aghjuntu à u so hype massivu, cun un post di blog chì dice chì a serie "stabbilisce un novu standard premium" cù miglioramenti in camera è prestazione.

Blog cuntribuzione, autore di u capu di divisione mobile Samsung TM Roh, revela i primi dettagli ufficiali nantu à a serie Galaxy S23. Tuttavia, ùn revela micca dettagli specifichi cum'è e specificazioni (quelli di numerosi fughe digià sapemu) è invece si cuncentra nantu à a visione chì Samsung hà stabilitu per a linea.

Sicondu Roh, hè u tempu Galaxy S23 "prima di tuttu nantu à a camera, a prestazione è a sustenibilità". Si dice chì i telefoni di a serie sò pensati per durà più. Per questu scopu, più materiali riciclati sò stati utilizati in a so pruduzzione. Ellu hà dettu ancu chì u so sistema di fotografia offre e migliori imagine è video à data in ogni cundizione di illuminazione.

Roh mette in risaltu ancu a linea Ultra in u post. Sicondu ellu, i mudelli più alti Galaxy U S hè diventatu "u pinnacle di l'innuvazione di a divisione mobile di Samsung, una marca chì si trova sopra à tutti l'altri", è vedemu prestu ciò chì "Ultra pò fà in ancu più categurie di dispositivi", disse. Ricordemu chì Galaxy U S23 Ultra riceverà a più grande aghjurnamentu di tutti i prossimi flagships da u giant coreanu, vale à dì. 200 MPx camera. Altrimenti, a serie deve esse assai simili à l'attuale. Serà presentatu 1. Febbraiu.

serie Samsung Galaxy Pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.