Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu u monitor di ghjocu Odyssey Neo G43 7-inch u mese passatu. Hè statu annunziatu prima per u mercatu sudcoreanu è un pocu dopu per Taiwan. U giant coreanu hà avà annunziatu a so dispunibilità per i mercati mundiali. Ellu disse chì u monitoru serà in vendita in a maiò parte di i mercati maiò à a fine di u 1u trimestre di questu annu. Pò esse previstu d'arrivà ancu quì (datu chì u so fratellu 32-inch hè dispunibule quì).

L'Odyssey Neo G43 7-inch hè u primu monitoru di ghjocu Mini-LED di Samsung chì hà un schermu pianu. Havi una risoluzione 4K, un rapportu d'aspettu di 16:10, una freccia di rinfrescante di 144 Hz, un tempu di risposta di 1 ms, supportu per u formatu HDR10+, certificazione VESA Display HDR600 è luminosità permanentemente alta cù un massimu di 600 nits. Samsung hà ancu utilizatu un revestimentu matte nantu à u screnu per riduce i riflessi di luce.

U monitoru hè equipatu di dui parlanti 20W, un cunnessu DisplayPort 1.4, dui porti HDMI 2.1, dui porti USB 3.1 di tippu A, un supportu VESA 200x200 è retroilluminazione RGB in u spinu. A cunnessione wireless hè coperta da Wi-Fi 5 è Bluetooth 5.2.

U monitoru funziona nantu à u sistema operatore Tizen, chì dà un grande vantaghju cumpetitivu, cum'è nisun altru monitor di ghjocu di altre marche hà un sistema operatore cumpletu. Puderà eseguisce tutte l'applicazioni populari di musica è video è integra a piattaforma Samsung Gaming Hub, chì porta servizii di streaming in nuvola di ghjocu cum'è Amazon Luna, Xbox Cloud è GeForce Now. Degne di menzione hè ancu a funzione Samsung Game Bar, chì mostra diverse informace nantu à u ghjocu, cumprese a freccia di fotogrammi, u ritardo di input, i modi HDR è VRR, u rapportu d'aspettu è i paràmetri di output audio.

Pudete cumprà monitor Samsung quì

U più lettu d'oghje

.