Chiudi annunziu

Andà a doppia SIM in u vostru smartphone pò esse un aghjurnamentu rapidu è faciule à a so cunnessione. Cù l'espansione di u supportu di eSIM digitale à più è più telefoni, ùn hè mai statu più còmuda per operà un smartphone in duie rete mobili diffirenti. Cume pudete avè nutatu, Google hà liberatu i primi sviluppatori pocu tempu fà antìcipu Androidu 14, chì migliurà a funzione Dual SIM. Cumu?

Prima vista di u sviluppatore Androidà 14 (riferitu cum'è Android 14 DP1) aghjunghje un novu switch per l'utilizatori dual SIM Cambia automaticamente i dati mobili (cambià automaticamente i dati mobili), chì basamente faci ciò chì dice: Quandu u sistema scontra i prublemi di cunnessione in una SIM, puderà cambià temporaneamente à l'altru (forse) rete più forte. Ancu s'è solu i dati sò citati in u nome di a funzione, a so descrizzione implica chì sta redirezzione s'applicà ancu à e chjama di voce.

Semu abbastanza curiosi di quale serà a metrica Android 14 da aduprà per valutà a qualità di a cunnessione è s'ellu aspittàrà finu à chì i dati sò largamente caduti, o s'ellu serà capace di determinà in modu proattivu chì a reta di l'altra SIM hè più forte è poi vi cunnetta. Tuttavia "si" misura, utilizatori dual SIM certamenti accolta sta funziunalità.

U più lettu d'oghje

.