Chiudi annunziu

telefonu Samsung Galaxy A24, chì avemu intesu parlà per a prima volta in uttrovi di l'annu passatu, hè avà un passu più vicinu à u so lanciu. Hà ricevutu certificazione da l'autorità tailandese di telecomunicazioni NBTC.

Hè nantu à u situ web tailandese NBTC Galaxy L'A24 listatu sottu a designazione di mudellu SM-A245F/DSN, induve "DS" significa supportu di funzioni. Dual SIM. U situ ùn palesa alcuna di e so specificazioni, solu chì hè un telefunu 4G. Diversi indicazioni suggerenu chì ci sarà ancu una versione 5G di questu, ma ùn si sà nunda per u mumentu. informace.

Sicondu e fughe dispunibili, serà Galaxy L'A24 hà un chipset Helio G99, almenu 4 GB di RAM, una camera tripla cù una risuluzione di 50, 5 è 2 MPx (a seconda duveria serve cum'è "grandangolo" è u terzu cum'è camera macro), un Camera selfie 13 MPx è una batteria cù una capacità di 5000 mAh. In quantu à u software, u più prubabilmente funziona Androidu 13 è a superstruttura One UI 5. Cunsiderendu u so "futuru predecessore" Galaxy A23 pò esse espertu di avè un display LCD cù una diagonale di circa 6,6 inch, supportu per a carica di 25W, un lettore di impronte digitali integratu in u buttone d'alimentazione è un jack 3,5mm.

U telefunu apparentemente serà destinatu principalmente à u mercatu asiaticu, ma duverebbe ancu appare in Europa. Puderia esse presentatu u mese prossimu.

Telefoni di serie Galaxy È pudete cumprà, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.