Chiudi annunziu

Samsung Galaxy U S23 Ultra hè suppostu esse u flagship di questu annu in u campu di i telefoni smartphones Androidem, chì furnisce un rendimentu senza rivali, ma ancu e migliori camere. Tuttavia, a famosa prova di qualità fotografica DXOMark ùn hà micca datu i primi gradi di a so classificazione. Perde micca solu à i Google Pixels di l'annu passatu, ma ancu à l'iPhone di l'annu passatu. 

U ranking DXOMark hè sempre duminatu da Huawei Mate 50 Pro, seguitu da Google Pixel 7 Pro è Honor Magic4 Ultimate. U primu quì hà 149 punti, u sicondu è u terzu anu 147 punti. A pusizione di patata appartene à l'iPhone 14 Pro è 14 Pro Max, quandu i dui mudelli anu solu un puntu di menu. À u listessu tempu, pudemu digià truvà l'iPhone di l'annu passatu nantu à u 7u postu, vale à dì iPhone 13 Pro è 13 Pro Max, chì anu 141 punti. Samsung Galaxy Tuttavia, u S23 Ultra hà ricevutu solu punti 140, chì significa chì appartene à u 10u postu, chì cumparte ancu cù Google Pixel 7 è Vivo X90 Pro+ (Galaxy S22 Ultra cù Snapdragon hè à u 17u postu, cù Exynos ancu finu à u 24emu inseme cù iPhonem 12 Pro Max).

DXO hà piaciutu a prestazione consistente di a camera in tutte e so funzioni durante a prova, chì sicondu l'editori face una camera grande è versatile. Anu ancu elogiatu a resa di foto assai bona, chì furnisce un altu livellu di dettagliu, un autofocus assai bonu per e foto è u video, chì permette di catturà u mumentu ghjustu in a maiò parte di e cundizioni di illuminazione. Elogia ancu u rendiment di teleobiettivi.

Per d 'altra banda, ùn mi piace micca a perdita notevuli di dettagli di foto in poca luce, un certu ritardu di l'otturatore quandu si spara in poca luce, è l'instabilità di l'esposizione è u focu, soprattuttu in retroilluminazione. U puntu di càmera hè dunque 139 (u più altu hè 152), sfocatura 70 (u più altu hè 80), zoom 141 (u più altu hè 151) è video 137 (u più altu hè 149). In generale, quandu fotografiatu in poca luce, a cima di Samsung hà guadagnatu 106 punti, induve u più altu hè 122.

U più lettu d'oghje

.