Chiudi annunziu

Samsung era u più grande produttore di TV globale l'annu passatu. Hè divintatu per a diciassettesima volta di fila. In cunsiderà l'ambiente estremamente cumpetitivu, questu hè un successu notevule.

Cum'è Samsung hà dettu in u comunicatu di stampa missaghju, a so parte di u mercatu globale di TV l'annu passatu era 29,7%. In u 2022, u giant coreanu hà vindutu 9,65 milioni di TV QLED (inclusi TV Neo QLED). Dapoi u lanciu di TV QLED in 2017, Samsung hà vindutu più di 35 milioni di TV QLED à a fine di l'annu passatu. In u segmentu di i TV premium (cun ​​​​un prezzu sopra $ 2 o circa CZK 500), a parte di Samsung era ancu più altu - 56%, chì hè più di e vendite cumulative di marche di TV in u sicondu à u sestu locu.

Samsung dichjara chì hà sappiutu mantene a pusizione di "televisione" numeru unu per tantu tempu grazia à un accostu orientatu à u cliente è l'intruduzioni di tecnulugia novi. In u 2006, hà introduttu a serie TV di Bordeaux è trè anni dopu i so primi TV LED. Hà lanciatu u primu smart TV in 2011. In 2017, hà presentatu TV QLED à u mondu, è un annu dopu TV QLED cù risoluzione 8K.

In u 2021, u giant coreanu hà lanciatu i primi TV Neo QLED cù tecnulugia Mini LED è l'annu passatu un TV cù tecnulugia MicroLED. Inoltre, hà TV di stile di vita premium cum'è The Frame, The Serif, The Sero è The Terrace.

Per esempiu, pudete cumprà TV Samsung quì

U più lettu d'oghje

.