Chiudi annunziu

Samsung hè previstu di lancià u so smartwatch di sesta generazione più tardi questu annu (probabilmente in l'estiu) Galaxy Watch. Avà hà penetratu l'etere informace, chì saranu ispirati da orologi in quantu à u disignu Apple Watch a pixel Watch.

Sicondu u leggendariu leaker U universu di u ghjornu buu Galaxy Watch6 Aduprate un disignu di vetru curvatu. Iddi differisceranu da Galaxy Watch5, chì u screnu hè pianu. Sì questu informace currettu (chì hè più prubabile datu l'identità di u leaker), Samsung puderia esse inspiratu da u watch Apple Watch un Pixel Watch. Ma a curvatura di a visualizazione nantu à i lati rende l'orologio più propensu à i scratch, ma face chjaramente più elegante. Samsung pò ancu diferenze i dui mudelli più, quandu quellu marcatu Pro mantene u disignu esistenti.

O Galaxy Watch6 altrimenti ùn hè micca cunnisciutu assai per u mumentu, ma i rapporti anecdotici precedenti suggerenu chì u giant coreanu hè in discussioni cù u fabricatore cinese di display BOE per spedizioni pannelli OLED. Pò esse previstu chì l'orologio cuntinueghja à avè una visualizazione circular. Hè pussibule chì dopu à dui anni di usu di u stessu chip Exynos W920 Samsung v Galaxy Watch6 aduprà un chipset più recente.

Pudemu aspittà u prossimu Galaxy Watch anu da avè tutte e funzioni di seguimentu di salute è fitness chì offre a gamma Galaxy Watch5, cumpresi u monitoraghju di a pressione sanguigna, a freccia cardiaca, l'ECG, u monitoraghju di u sonnu, a misurazione di SpO2, l'analisi di a cumpusizioni di u corpu è u seguimentu di furmazione. Puderanu ancu esse dispunibule solu in varianti Wi-Fi è Wi-Fi / 5G.

Pudete cumprà orologi intelligenti Samsung quì 

U più lettu d'oghje

.