Chiudi annunziu

Mentre chì u mercatu di i telefoni intelligenti hè statu in decadenza dapoi qualchì tempu, u mercatu di smartwatch ùn hà micca avutu tali prublemi. Sicondu l'ultime dati Sicondu a ditta analista Counterpoint, a vendita glubale di smartwatches aumenterà da 2022% annu à annu in 12, cù mudelli high-end chì vendenu per più di $ 400 (circa CZK 9) videndu un 2021% aumentu di 129% paragunatu à XNUMX.

A categuria di orologi intelligenti assequibili, chì u limitu superiore hè stabilitu in Counterpoint à $ 100 (circa CZK 2), hà ancu vistu un aumentu significativu, da 200%. U più grande mercatu era una volta di l'America di u Nordu, chì hà riportatu un aumentu di 34% annu in annu in i spedizioni. In u sicondu postu hè l'India, chì hà vistu un aumentu rispettabile di 6% grazia à i so marchi Noise è Fire Boltt.

Senza sorpresa, era u capu di u mercatu Apple, chì a so parte in u 2022 era 34,1%, chì hè 17% più annu annu. Una forte vendita di orologi era daretu à u so successu Apple Watch Serie 8, Watch Ultra i Watch SE 2022. Inoltre, i so spedizioni annuali anu aumentatu da 50 milioni per a prima volta, cuntendu circa 60% di i rivenuti di u mercatu globale di smartwatch.

U mercatu numeru dui era Samsung, chì e spedizioni anu aumentatu da circa 12% annu à l'annu è chì a so parte hà righjuntu pocu menu di 10%. In ogni casu, e so vendite sò cresciute solu da 0,5%, chì pare esse in gran parte dovutu à una ligera calata di u prezzu di vendita mediu paragunatu à 2021. Arrotonda i primi trè attori in u campu hè Huawei cù una parte di 6,7% (in calata di 1%). annu à annu). Probabilmente per via di l'aumentu di a cumpetizione indiana, Garmin hè cascatu. Ùn hà micca persu a so pusizioni, ma a so parte hè cascata da a mità di puntu percentuale.

Hè prubabile chì u mercatu di smartwatch cuntinueghja à cresce questu annu. Videmu se a diffarenza trà androidcù questi orologi è l'Apple watch diminuirà o approfondisce più.

Per esempiu, pudete cumprà l'orologi intelligenti Samsung quì

U più lettu d'oghje

.