Chiudi annunziu

A prossima bracciale fitness di Xiaomi Smart Band 8 hà ricevutu certificazione da u regulatore coreanu NRRA. A certificazione include parechje foto "crue" di u dispusitivu. A certificazione nantu à u dispusitivu ùn palesa quasi nunda di concreto, ma l'imaghjini palesanu una quantità di scunnisciuti.

A certificazione di u regulatore coreanu NRRA (Agenzia Naziunale di Ricerca Radio) elenca u Xiaomi Smart Band 8 sottu u numeru di mudellu M2239B1. U dispusitivu hà una batteria DC 3,87V Polymer Li-ion è supporta u standard Bluetooth 5.1.

A bracciale porta qualchi cambiamenti visuale, cumpresa a cinturina. A cuntrariu di a cinturina di u corpu tutale precedente, ci hè avà una cinturina staccabile di dui pezzi chì si attacca à u corpu di u dispusitivu. A listessa suluzione hè aduprata, per esempiu, da u braccialettu Smart Band 7 Pro o da u smart watch Redmi Watch 3. In u spinu di u braccialettu pudemu vede qualcosa cum'è dui pads gommati è sensori ligeramente cambiati cumparatu cù a 7a generazione Smart Band. In termini di dimensione, u dispusitivu s'assumiglia assai à u 'XNUMX', ma e dimensioni esatta sò scunnisciute à questu tempu.

U Xiaomi Smart Band 8 deve altrimenti avè tutte e funzioni di seguimentu di fitness usuale è un grande display. U so lanciu hè previstu in aprile o maghju.

U più lettu d'oghje

.