Chiudi annunziu

L'intelligenza artificiale hè stata assai parlata ultimamente. Avà a so influenza ghjunghje ancu à YouTube. Sè vo site un fan di tutoriali video nantu à sta piattaforma, vale a pena esse prudente. I cibercriminali l'utilizanu per ingannà i televidenti in scaricamentu di malware.

Hè soprattuttu vale a pena evità i video chì prumettenu d'insignà cumu scaricà versioni gratuiti di software pagatu cum'è Photoshop, Premiere Pro, AutoCAD è altri prudutti licenziati. A frequenza di minacce simili hà vistu un aumentu di finu à 300%, secondu a cumpagnia CloudSEK, chì si cuncentra nantu à a cibersecurità AI.

I scrittori di minaccia utilizanu strumenti cum'è Synthesia è D-ID per creà avatars generati da AI. Grazie à questu, ponu avè facci chì dà à i telespettatori una impressione familiare è fiduciale. I video di YouTube in quistione sò principalmente basati nantu à una registrazione di schermu o cuntenenu una guida audio chì spiegà cumu scaricà è installà u software crackatu.

I creatori vi incuraghjenu à cliccà nantu à u ligame in a descrizzione di u video, ma invece di Photoshop, punta à malware infostealer cum'è Vidar, RedLine è Raccoon. Dunque, ancu s'ellu clicche accidentalmente nantu à un ligame in a descrizzione, puderia finisce per scaricà un software chì mira à e vostre password, informace circa carte di creditu, numeri di contu bancariu è altri dati cunfidenziale.

A prudenza generale hè cunsigliatu, postu chì questi cibercriminali riescenu ancu à truvà modi per ripiglià i canali populari di YouTube. In un sforzu di ghjunghje à quant'è più persone pussibule, i pirate sò destinati à i canali cù 100k o più abbonati per carica i so video. Ancu s'è in a maiò parte di i casi, u video caricatu hè eventualmente eliminatu è i pruprietarii originali ripiglià l'accessu in pochi ore, hè sempre una minaccia significativa.

U più lettu d'oghje

.