Chiudi annunziu

Samsung duveria presentà una nova serie di tablette flagship in a seconda mità di l'annu Galaxy Tab S9. Avà si trova un passu più vicinu à u so lanciamentu postu chì u so accessori iconicu hà ricevutu una certificazione impurtante.

Cum'è nutatu da u situ web 91Mobiles, u stylus S Pen per a serie Galaxy Tab S9 hà ricevutu a certificazione FCC. I documenti di certificazione indicanu chì a penna hà u numeru di mudellu EJ-PX710 è supporta u standard di cumunicazione Bluetooth LE (Low Energy). A certificazione FCC hè stata cuncessa à Samsung u 4 d'aprile dopu chì u livellu di radiazione di u stylus hè stata trovata satisfacente. Apparentemente, serà pussibule di attache magnetically à u spinu di u dispusitivu di novu.

Cunsigliu Galaxy A Tab S9, cù probabilità cunfina cù a certezza, consisterà in Tab S9, Tab S9 + è Tab S9 Ultra. Tuttu deve esse equipatu cun un chipset Snapdragon 8 Gen 2 super putente per Galaxy, chì hà debuttatu in l'attuale linea di smartphone di punta di Samsung Galaxy S23, 8, 12 è 16 GB di memoria operativa è 128-512 GB di almacenamento, display AMOLED è gradu di prutezzione IP67. Sicondu rapporti non ufficiali, a serie serà presentata à u mondu in Aostu, à fiancu di novi smartphones plegabili. Galaxy Z Fold 5 a Galaxy Z-Flip5.

Per esempiu, pudete cumprà pasticchi Samsung quì

U più lettu d'oghje

.