Chiudi annunziu

L'intelligenza artificiale generativa guadagna sempre più attenzione è pupularità, è per Microsoft hè un elementu chjave daretu à a crescita di Bing. Avà u chatbot alimentatu da ChatGPT AI alimentatu da a tecnulugia GPT-4 chì rende u novu Bing cusì attraente vene à u vostru teclatu SwiftKey sistema Android è da u listessu modu ancu à iOS.

L'accessu à l'intelligenza artificiale in SwiftKey hè trattatu da un simplice buttone Bing chì appare nantu à a manca di a fila superiore di u teclatu. Quandu avete toccu nantu à questu, 2 ozzione cumpariscenu, Tone è Chat. Cù Tone, pudete cuncepisce un missaghju in SwiftKey è dopu avè AI trascrive in una di parechje manere. Questi includenu, per esempiu, post Professional, Informal, Polite o Social. Questi tendenu à aderisce à a stessa lunghezza di basa di u missaghju generatu, mentre chì se sceglite Social Post, l'AI pruvarà à generà hashtags pertinenti.

A seconda opzione in u menu, Chat, hè più vicinu à l'AI generativa tipica chì probabilmente cunnosci megliu da Bing è ChatGPT, è si senti un pocu menu nativu. Una volta cliccate, a tabulazione Chat apparirà, affissendu Bing quasi interamente nantu à u screnu. Hè certamente più veloce di apre u navigatore sanu o l'app Bing, ma a funziunalità hè limitata quì. L'unicu modu per aduprà più e risposte hè di copià in u clipboard. Questu funziona bè, ma l'utilità in u mondu reale di sta funzione hè discutibile per dì u minimu, è e risposte di Bing sò spessu piuttostu verbose. Tuttavia, certamenti anu usi.

Microsoft per sè stessu blog hà annunziatu a liberazione di l'integrazione di Bing Chat in u teclatu SwiftKey per i sistemi Android i iOS 13 d'aprile. Questu mostra chjaramente chì Microsoft percepisce l'intelligenza artificiale cum'è a so grande munita è prova di spinghje u più pussibule trà l'utilizatori. In ogni casu, stu strumentu hè veramente assai divertente per travaglià.

U più lettu d'oghje

.