Chiudi annunziu

I pruprietarii di serie Galaxy U S21 hà vistu una interessante espansione di e capacità di càmera di i so dispositi. Samsung li porta finalmente un supportu di astrofotografia, aghjunghjendu à tutti i mudelli di a serie Galaxy S21, Galaxy S21+ è Galaxy S21 Ultra via Expert RAW. I pruprietarii ponu ancu rallegra Galaxy Da Fold4. 

Un modu di astrofotografia introduttu per a prima volta in a serie Galaxy S22, permette à l'utilizatori di piglià ritratti di longa esposizione di e stelle è di u celu, è in generale era previstu Galaxy S21 à Galaxy U S20 apparirà cù l'aghjurnamentu di One UI 5.1. Questu ùn hè micca statu cunfirmatu, ma almenu per a serie più nova, l'aspittà per tutti i pruprietarii hè finalmente finita. U supportu per a funzione hè parte di l'ultima aghjurnazione à l'app Expert RAW in i telefoni intelligenti Galaxy S21s chì anu digià ricevutu l'aghjurnamentu d'aprile. U listessu hè u casu cù l'ultimu è più equipatu di u telefuninu flexible di Samsung, u mudellu Galaxy Da Fold4.

Samsung hà cunfirmatu uni pochi di mesi fà chì portarà u modu di astrofotografia à i dispositi chì ùn sò micca smartphones high-end Galaxy S22 à Galaxy S23. Sicondu ellu, a lista di i dispositi eligibili include un numeru Galaxy S20, Galaxy Nota 20 è Note 20 Ultra è tutti i telefoni Galaxy Z Fold eccettu per l'uriginale, vale à dì da Z Fold2 è più. È datu questu Galaxy S21 à Galaxy U Fold 4 riceve sta funzione cù a so ultima aghjurnazione, assumemu logicamente chì l'altri dispositi eligibili prumessi l'avete prestu. Samsung ùn hà micca publicatu un timeline, ma spergu chì a cumpagnia ùn mantene micca i so utilizatori aspittendu troppu longu. 

Chì pò fà Astrofoto ? 

U modu di astrofotografia usa esposizioni longu (trà quattru è deci minuti) per piglià ritratti di u celu di notte, stelle è custellazioni. Mostra ancu a pusizione di e custellazioni per chì sapete induve puntà a camera. Galaxy z Fold pari una suluzione ideale per l'astrofotografia, perchè ùn hà micca bisognu di un tripode, solu deve esse apertu idealmente. Ma prima di vultà troppu eccitati, deve esse nutatu chì a qualità di i risultati depende assai di quantu hè chjaru u celu stessu.

Galaxy Pudete cumprà u Z Fold4 è altri telefoni Samsung flessibili quì

U più lettu d'oghje

.