Chiudi annunziu

Eccu una lista di i dispositi Samsung chì anu ricevutu un aghjurnamentu di u software in a settimana di u 1-5 di maghju. In particulare parlà Galaxy S23, Galaxy S22, Galaxy Nota 20, Galaxy M53 5G, Galaxy A52 5G, Galaxy A33 5G, Galaxy A23, Galaxy Da Flip3, Galaxy Da Fold2 a Galaxy Tab S8.

Samsung hà cuminciatu à emette u patch di sicurezza di maghju à tutti i dispositi citati. À a fila Galaxy U S23 porta una versione di firmware aghjurnata S91xBXXS1AWD1 è era u primu à ghjunghje in Pulonia è certi altri paesi europei, frà altri Galaxy Versione S22 (versione chip Snapdragon). S90xEXXS4CWD5 è era u primu à esse dispunibule in Brasile, accantu à a linea Galaxy Nota 20 (versione 5G). N98xBXXS6HWE2 è era ancu u primu à ghjunghje in Brasile, u Galaxy Versione M53 5G M536BXXS2CWD1 è era u primu à "sbarcà" in Messico, Panamà, Brasile, Bolivia, Cile è Perù, u Galaxy A52 versione 5G A526BXXS3EWD8, o Galaxy A33 versione 5G A336MUBS4CWD4, o Galaxy A versione A23 A235FXXS2CWD1 è era u primu à ghjunghje, frà altri, in Germania, Armenia o Ucraina, u Galaxy Da a versione Flip3 F711BXXS4EWD9 è era u primu à esse dispunibule in certi paesi d'America Centrale è Sudamerica, u Galaxy Da a versione Fold2 F916BXXS2JWE1 è era ancu u primu à ghjunghje in certi paesi di l'America Centrale è Sudamerica è in a linea di tablette Galaxy Versione Tab S8 Xx06BXXU4BWD8 è era u primu à apparisce in certi paesi europei. Inclusu in l'aghjurnamentu per Galaxy S23 puderia esse una correzione per u restu prublema cù una camera.

U patch di sicurezza di maghju corregge un totale di 72 vulnerabilità scuperte in telefoni è tablette Galaxy. Sei di elli sò stati classificati da Samsung cum'è critichi, mentri 56 sò stati classificati cum'è assai periculosi. I deci restanti eranu moderatamente periculosi. Dui di e correzioni incluse in u novu patch di sicurezza di Google sò digià stati patched da u giant coreanu è liberati in un aghjurnamentu di sicurezza passatu, mentre chì una correzione offerta da u giant di i Stati Uniti ùn hè micca applicata à i dispositi Samsung.

Alcune di e vulnerabilità scuperte in telefoni è tablette Galaxy sò stati truvati in a funzione FactoryTest, ActivityManagerService, i gestori di temi, GearManagerStub è l'applicazione Tips. I difetti di sicurezza sò stati trovati ancu in u modem Shannon chì si trova in chipsets Exynos, u bootloader, u framework di Telefonia, cumpunenti di cunfigurazione di chjamate o u cuntrollu di l'accessu di AppLock.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.