Chiudi annunziu

L'aspettatu hè diventatu una realità. Dopu à l'infurmazione previa chì hà dichjaratu chì Mobvoi TicWatch Pro 5 duveria esse u primu sguardu nantu à u mercatu cù u novu chipset Qualcomm Snapdragon W5+ Gen 1, duverebbe eseguisce Wear OS 3, u disignu serà rinfriscatu è offre una corona rotativa, Mobvoi hà cunfirmatu l'arrivu di u novu mudellu è tuttu hè in linea cù l'infurmazioni prima.

L'orologio hè dunque equipatu cù u chipset Qualcomm W5+ Gen 1, sistema operatore citatu Wear OS 3.5 è a tecnulugia di visualizazione dual-layer pruvata di Mobvoi chì aiuta à furnisce 80 ore d'utilizazione dichjaratu trà carichi. TicWatch Pro 5 ùn nega micca u so predecessore TicWatch Per 3 Ultra GPS. À u primu sguardu, ci sò similitudini quì in quantu à l'apparenza, ma u disignu di a doppia corona sparisce è offre una suluzione più cunvinziunali in a forma di una sola corona rotativa chì permette di scrollà i menu. Ci hè u menzionatu è Mobvoi caratteristiche schermu dui strati chì unisce un display LCD ecunomica è un pannellu OLED standard. Frà altre cose, grazia à sta suluzione, TicWatch Per a vita di a batteria 5 giganti cù una capacità di 628 mAh.

U display secundariu di bassa putenza pò trattà di più in questa generazione. Puderà andà à traversu un menu chì mostra diversi indicatori di salute cum'è a freccia di u core, calorie stimate brusgiate per tuttu u ghjornu, è simili senza avè da accende a schermu OLED di 1,43″ di l'orologio cù una risoluzione di 466 x 466 è una frequenza di 60Hz. . Di novu, u culore di a retroilluminazione di a visualizazione di risparmiu d'energia cambia secondu a freccia di u core durante l'attività, cù u scopu di aiutà l'utilizatore rapidamente è in un sguardu per determinà se a carica deve esse aghjustata. U dispusitivu risponde à i requisiti di u standard di resistenza MIL-STD-810H, cusì ponu sopravvive ancu à e cundizioni duri senza alcunu prublema, è grazia à a resistenza à l'acqua di 5 ATM, pudete gode di un bagnu di casa cun elli, è ancu di divertimentu d'acqua ordinariu. acqua bassa.

Da Snapdragon W5+ Gen 1, chì hè u core di TicWatch U Pro 5 hè largamente previstu per esse duie volte più veloce di i chip Qualcomm Wear 4100+ mentre cunsuma significativamente menu energia. Hè sempre troppu prestu per dì s'ellu u novu chip pruvucarà una rivoluzione, TicWatch U Pro 5 hè u primu sguardu dispunibule cù u W5 + Gen 1, ma certamente aghjunghje un pocu di forza à l'orologio è aiuta à furnisce i rivendicazioni di a vita di a batteria di Mobvoi.

In quantu à l'altri specificazioni tecniche, u casu di u dispusitivu hè fattu di aluminiu. U watch hà 2 GB di memoria RAM è una capacità di almacenamiento di 32 GB. A cunnessione hè furnita da Bluetooth 5.2 è Wi-Fi 2,4GHz, è i sensori di salute includenu un sensoru di freccia cardiaca PPG, un sensor SpO2 è un sensor di temperatura di a pelle. A cinturione hà una dimensione standard di 24 mm è e proporzioni di l'orologio stessu sò 50,15 x 48 x 12,2 mm cù un pesu di 44,35 g. Ci sò funzioni cum'è pagamenti mobili, diversi modi di eserciziu è strumenti di analisi di furmazione. Ci hè solu un culore di obsidiana per sceglie. Orologi TicWatch 5 Pro sò dispunibili nantu à u situ web di u fabricatore da oghje è penetreranu di sicuru in u mercatu cecu prestu. U prezzu hè stabilitu à 350 dollari americani, vale à dì menu di 8 000 curone.

Pudete cumprà orologi intelligenti Samsung quì

U più lettu d'oghje

.