Chiudi annunziu

Samsung Knox celebra u so 10 anniversariu. A cumpagnia hà presentatu più di deci anni fà à u MWC (Mobile World Congress). È cum'è hà dettu in un annunziu recente, a piattaforma hà dapoi evolutu in una soluzione di sicurezza olistica chì prutege miliardi di cunsumatori è imprese.

In u 10th anniversariu di a piattaforma Knox, Samsung hà parlatu di ciò chì sarà dopu. Ancu s'ellu ci hè assai per aspittà, pare chì e grandi migliure di a piattaforma ghjunghjeranu più tardi di ciò chì era previstu. Questa rinfurzà hè a funzione Knox Matrix introdutta in u vaghjimu passatu. Aduprendu, u giant coreanu intende di creà rete di dispusitivi chì funzionanu bè chì si assicuranu l'altri.

Invece di Knox travaglià in ogni dispositivu indipindente, Knox Matrix cunnetta parechje dispositi Galaxy in casa in una reta privata basata in blockchain. A visione di Samsung hè per ogni dispositivu in a reta di Knox Matrix per pudè eseguisce cuntrolli di sicurezza in un altru dispositivu, creendu una rete chì pò verificà a so propria integrità di sicurità. E più dispusitivi in ​​a reta di Knox Matrix, u più sicuru serà u sistema.

Samsung Knox Matrix hè basatu annantu à trè tecnulugia di basa:

  • Catena di fiducia, chì hè rispunsevuli di monitorà i dispositi di l'altri per i minaccii di sicurità.
  • Sincronizazione di credenziali, chì assicura i dati di l'utilizatori quandu si move trà i dispositi.
  • SDK Cross Platform, chì permette à i dispositi cù diversi sistemi operativi, cumprese Androidu, Tizen a Windows, per unisce à a reta di Knox Matrix.

A funzione Knox Matrix era inizialmente supposta per lancià più tardi questu annu, ma Samsung hà cambiatu i piani è avà dice chì i primi dispositi chì "sapennu" ùn ghjunghjeranu micca finu à l'annu prossimu. Altri telefoni è tablette Galaxy l'averanu più tardi attraversu l'aghjurnamenti di firmware. Dopu à i telefoni è i tablette, i TV, l'apparecchi di casa è altri dispositi intelligenti di casa seguiranu. Dopu à quessa (dopu à circa dui o trè anni), Samsung hà pensatu à sparghje a funzione à i dispositi partenarii, cù u sviluppu di cumpatibilità per i dispositi partenarii digià in corso, disse.

U più lettu d'oghje

.