Chiudi annunziu

A durabilità di i telefoni smartphones hè qualcosa chì l'utilizatori anu trattatu dapoi u tempu immemorial. Attualmente, a maiò parte di a ghjente compra mudelli di smartphone standard, à quale aghjunghjenu una prutezzione extra installendu vetru temperatu, o utilizendu una copertina abbastanza sicura è durable. Ma alcuni di voi si ricordanu di a tendenza di i telefoni intelligenti super-resistenti - è di sicuru Samsung stessu cavalcò sta onda, per esempiu cù u so Galaxy Cù Active.

mudellu Samsung Galaxy U S4 Active hè statu introduttu in 2013. Era u primu telefunu in a linea di produttu Galaxy Cù prutezzione IP per resistenza à a polvera è à l'acqua. Questu era un gradu di prutezzione IP67, chì significava chì u telefunu era resistente à a polvera è l'immersione in acqua finu à un metru per una meza ora. Galaxy U S4 Active hè statu introduttu un annu prima di u mudellu Galaxy S5, chì avia una classificazione IP67 è una copertina trasversale amovibile.

Di sicuru, l'utilizatori anu da pagà un prezzu per a durabilità in a forma di certe limitazioni - a visualizazione era LCD invece di Super AMOLED è prutetta da Gorilla Glass 2 (invece di GG3 cum'è u S4 regular). A camera principale hè ancu ridutta da 13 Mpx à 8 Mpx. Ma l'interessante hè questu Galaxy U S4 Active hà utilizatu un chipset Snapdragon 600 invece di u solitu Exynos 5410 Octa. Più tardi, Samsung hà liberatu una versione Galaxy S4 Advanced cun un Snapdragon 800 più putente è aghjunghje a so versione Active.

Galaxy U S5 Active digià pareva assai più cum'è u mudellu S5 regulare - avia u stessu display Super AMOLED, a stessa camera è u stessu chipset. Tuttavia, ùn mancava a carica wireless è un portu microUSB - stu mudellu hà utilizatu un portu USB 2.0 invece. Samsung Galaxy U S5 Active hà ancu prisentatu i buttoni fisichi in fronte. Questu ùn era micca cusì inusual per u tempu - i mudelli S4 è S5 anu sempre un buttone fisicu per vultà à a pantalla di casa. In ogni casu, i mudelli S Active anu avutu ancu i buttuni fisici Back and Menu invece di capacitive, chì travagliavanu ancu quandu umidi è cù guanti. Tuttavia, u buttone di u screnu in casa mancava un lettore di impronte digitali.

Più tardi Samsung hà liberatu più Galaxy S6 Active, chì era un mudellu esclusivu per l'operatore AT&T. A cuntrariu di u S6 standard, offriva resistenza à a polvera è l'acqua, è precisamente per via di a resistenza più altu, ùn mancava una bateria rimpiazzabile, chì diventò una spina in u latu di parechji utilizatori. Hè stata seguita da u mudellu S7 Active. U S7 Active hà utilizatu un chipset Snapdragon 820 invece di l'Exynos 8890, è infine hà ancu presentatu un buttone di casa fisicu cù un lettore di impronte digitali.

In 2017 hè vinutu Galaxy S8 Active cù un display curvatu è senza buttone in fronte. U lettore di impronte digitali si trasfirìu à u spinu di stu mudellu. Samsung Galaxy U S8 Active era ancu u cantu di u cignu di i mudelli "Active". Ancu s'ellu ci era una speculazione intensa nantu à una pussibule prestazione Galaxy U S9 Active, però, ùn hà mai vistu a luce di u ghjornu. Samsung hè sempre implicatu in u campu di i dispusitivi durable, è in una seria Galaxy X Cover. Ma a quistione hè s'ellu hè sensu à tuttu, quandu i telefoni muderni cù una prutezzione adattata ponu sustene ciò chì ponu sopra.

Pudete cumprà i migliori Samsung cù un bonus di finu à CZK 10 quì

U più lettu d'oghje

.