Chiudi annunziu

In l'attuale gamma di punta di Samsung Galaxy L'S24 hà debuttatu una suite di funzioni di intelligenza artificiale Galaxy AI. In più di e funzioni utili cum'è a traduzzione simultanea, l'interprete, l'assistente di nota o u Circle to Search, u settore include strumenti di editazione di foto. Questi includenu suggerimenti di edizione di l'imaghjini AI, edizione generativa è più. Cù a prossima versione di One UI, Samsung puderia presentà Galaxy AI per estenderà cù i video.

U rispettatu leaker Ice Universe dichjara chì One UI 6.1.1 fucalizza nantu à l'AI video. Ùn hà micca furnitu nisun dettagliu, ma u so postu suggerisce chì Samsung hà intenzione di espansione u so set di funzioni Galaxy AI per i video. Questu pò include l'usu di l'intelligenza artificiale generativa in i video o l'applicazione automatica di suggerimenti di editazione basati in AI à i video registrati.

Dapoi Samsung hà travagliatu strettamente cù Google per sustene e funziunalità Galaxy AI à a linea Galaxy S24, puderia presentà qualcosa di simile à a funzione Video Boost in One UI 6.1.1, chì aiuta à migliurà a qualità di i video di poca luce nantu à u Pixel 8 Pro. Hè attualmente l'unica funzione video in u quadru Galaxy AI Instant Slow-Mo, chì vi permette di rallentà qualsiasi video utilizendu AI generativa.

Una UI 6.1.1 hè prubabile di debutà in novi smartphones plegabili Galaxy Di u Fold6 è Flip6 per esse introduttu prima anni. Chì daria ancu Samsung l'uppurtunità perfetta per mette in risaltu tutte e novità è e migliorie Galaxy AI. Aghjunghjemu chì a prossima versione di One UI serà sempre basatu Androidà 14, on Androidu 15 serà custruitu finu à a versione 7.0, chì apparentemente serà u primu dispusitivu Galaxy ghjunghjerà in u vaghjimu.

Una fila Galaxy Pudete cumprà u S24 più vantaghju quì

U più lettu d'oghje

.